Erdoğan'dan Suudi Kral'a telefon

Erdoğan'dan Suudi Kral'a telefon

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Ramazan ayı vesilesiyle Suudi Arabistan Kralı Abdullah bin Abdülaziz Al Suud ile telefonda görüştü.

2014.06.29 14:20 - Son Güncellenme: 2014.06.29 14:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan'dan Suudi Kral'a telefon

Edinilen bilgiye göre, Erdoğan ve Kral Abdullah, Ramazan ayının başlangıcı nedeniyle birbirlerine tebriklerini iletti. İki liderin Ramazan ayının İslam alemi ve tüm insanlık için hayırlara vesile olması dileğinde bulundukları öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.29 14:20 - Son Güncellenme: 2014.06.29 14:20 - HABER MERKEZİ
A