Erdoğan'dan Suudi Kral'a telefon
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Ramazan ayı vesilesiyle Suudi Arabistan Kralı Abdullah bin Abdülaziz Al Suud ile telefonda görüştü.
2014.06.29 14:20 - Son Güncellenme: 2014.06.29 14:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, Erdoğan ve Kral Abdullah, Ramazan ayının başlangıcı nedeniyle birbirlerine tebriklerini iletti. İki liderin Ramazan ayının İslam alemi ve tüm insanlık için hayırlara vesile olması dileğinde bulundukları öğrenildi.