Erdoğan'dan Obama'ya taziye mesajı
Başbakan Erdoğan, Boston Maratonu sırasında gerçekleşen bombalı saldırılarda yaşamını yitirenler için ABD Başkanı Obama'ya taziye mesajı gönderdi.
2013.04.16 14:30 - Son Güncellenme: 2013.04.16 14:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Boston Maratonu sırasında gerçekleşen bombalı saldırılarda yaşamını yitirenler için ABD Başkanı Barack Obama'ya taziye mesajı gönderdi.
Erdoğan, mesajında, "Söz konusu saldırı yalnızca Amerikan halkını değil dünyada barış ve esenlik içerisinde yaşamayı amaçlayan tüm halkların huzurunu hedef almıştır. Zira şiddet eylemleri sonucunda yitirilen her can, insanlığın ortak vicdanında ve hafızasında derin bir yara bırakmaktadır" ifadesini kullandı.