Erdoğan'dan, Galatasaray'a tebrik
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, dün İtalyan ekibi Juventus'u yenerek Şampiyonlar Ligi'nde bir üst tura çıkma başarısı gösteren Galatasaray'ı tebrik etti.
2013.12.12 13:08 - Son Güncellenme: 2013.12.12 13:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Başbakanlık sitesinden yapılan açıklamada "Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Galatasaray Futbol Takımı'nın Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde bir üst tura yükselmesi sebebiyle Kulüp Başkanı Ünal Aysal'a bir kutlama mesajı göndermiştir." denildi.