Erdoğan'dan Galatasaray'a tebrik
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde bir üst tura yükselen Galatasaray Futbol Takımı'nı kutladı.
2013.12.12 00:02 - Son Güncellenme: 2013.12.12 00:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başbakanlık Basın Merkezi'nin internet sitesinden yapılan açıklamada, Erdoğan'ın Galatasaray Futbol Takımı'nın Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde bir üst tura yükselmesi dolayısıyla Kulüp Başkanı Ünal Aysal'a kutlama mesajı gönderdiği bildirildi.