Erdoğan, Çamlıca'da vatandaşlarla bir araya geldi

Erdoğan, Çamlıca'da vatandaşlarla bir araya geldi

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Çamlıca'daki Radyo-TV kulesindeki incelemelerinin ardından, koru içerisinde vatandaşlarla buluştu. Makam aracından inen Erdoğan, ağaç altında oturan yaşlı iki kadına sarılarak elini öptü ardından çocuklarla bol bol fotoğraf çektirdi.

2018.08.06 15:21 - Son Güncellenme: 2018.08.06 15:21 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan, Çamlıca'da vatandaşlarla bir araya geldi

Küçük Çamlıca'daki Radyo-TV kulesinde inceleme yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan, incelemesinin ardından makam aracı ile ayrılırken, koruda bulunan vatandaşların ilgisi ile karşılaştı. Makam aracından inerek korudaki vatandaşlarla sohbet eden Erdoğan, ağacın altında oturan iki yaşlı kadına yöneldi. Yaşlı kadınların elini öpen ve selamlaşan Erdoğan, yoğun ilgi gösteren vatandaşlarla ve çocuklarla fotoğraf çektirdi. Makam aracına bindikten sonra korunun çıkışında da tekerlekli sandalye ile bekleyen engelli bir vatandaşı da gören Erdoğan, burada da inerek vatandaşla fotoğraf çektirdi ve bir süre sohbet etti. Engelli vatandaş Erdoğan ile vedalaşırken, sarılarak sevgi gösterisinde bulundu. Erdoğan, daha sonra Beylerbeyi Sarayı'na geçti. 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.08.06 15:21 - Son Güncellenme: 2018.08.06 15:21 - HABER MERKEZİ
A