Erdoğan Bursa Valiliği'ni ziyaret etti
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Bursa Valiliği'ni ziyaret etti.
2012.04.22 17:53 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, eşi Emine Erdoğan, Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ve bazı bakanlarla beraber Valilik'i ziyaret etti. Basına kapalı olan Valilik ziyaretinde Vali Şahabettin Harput'un Dağyenice termal projesi hakkında Erdoğan'a brifing vereceği öğrenildi. Valilik girişinde vatandaşlar Erdoğan'a sevgi gösterisinde bulundu.