Erdoğan, Brunei Sultanlığı'na gitti

Erdoğan, Brunei Sultanlığı'na gitti

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Endonezya'daki temaslarını tamamlayarak, özel uçak ''ANA'' ile TSİ saat 10.35'te Brunei Sultanlığı'na gitti.

2012.11.09 11:21 - Son Güncellenme: 2012.11.09 11:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan, Brunei Sultanlığı'na gitti

Erdoğan'ı Denpasar Havalimanı'ndan Türkiye'nin Cakarta Büyükelçisi Zekeriya Akçam ve diğer yetkililer uğurladı.

Başbakan Erdoğan ile eşi Emine Erdoğan, kızı Sümeyye Erdoğan, Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay ve AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çelik de Brunei Sultanlığı'na gitti.

Erdoğan, konakladığı otelden ayrılırken otel çalışanlarıyla vedalaştı ve fotoğraf çektirdi. Başbakan Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan otelden ayrılışlarını izleyen bazı turistlere de el salladı

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.11.09 11:21 - Son Güncellenme: 2012.11.09 11:21 - HABER MERKEZİ
A