Erdoğan, Bangladeş Cumhurbaşkanı Hamid ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İİT Olağanüstü Zirvesi için İstanbul'da bulunan Bangladeş Cumhurbaşkanı Hamid ile görüştü.
2017.12.13 16:30 - Son Güncellenme: 2017.12.13 16:30 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Olağanüstü Zirvesi kapsamında İstanbul'da bulunan Bangladeş Cumhurbaşkanı Abdul Hamid ile görüştü.
Zirvenin yapıldığı Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'ndaki görüşme, basına kapalı gerçekleşti.