Erdoğan Ankara'ya gitti
BAŞBAKAN Recep Tayyip Erdoğan, Ankara'ya gitti. Saat 12:30'de eşi Emine Erdoğan'la birlikte Üsküdar Kısıklı'daki evinden çıkan Erdoğan, Sabiha Gökçen Havalimanı'na geçti.
2013.07.30 13:21 - Son Güncellenme: 2013.07.30 13:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
Erdoğan burada kendisini bekleyen Ana Uçağına binerek saat 13:05'de Ankara'ya hareket etti. Erdoğan'ı İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu ile İBB Başkanı Kadir Topbaş yolcu etti.
Erdoğan'ın Ankara'da Resmi konutunda Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel'i kabul etmesi bekleniyor.