Erdoğan Ankara'ya gitti

Erdoğan Ankara'ya gitti

BAŞBAKAN Recep Tayyip Erdoğan, Ankara'ya gitti. Saat 12:30'de eşi Emine Erdoğan'la birlikte Üsküdar Kısıklı'daki evinden çıkan Erdoğan, Sabiha Gökçen Havalimanı'na geçti.

2013.07.30 13:21 - Son Güncellenme: 2013.07.30 13:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan Ankara'ya gitti

Erdoğan burada kendisini bekleyen Ana Uçağına binerek saat 13:05'de Ankara'ya hareket etti. Erdoğan'ı İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu ile İBB Başkanı Kadir Topbaş yolcu etti.


Erdoğan'ın Ankara'da Resmi konutunda Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel'i kabul etmesi bekleniyor. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.30 13:21 - Son Güncellenme: 2013.07.30 13:21 - HABER MERKEZİ
A