Erciyes'in Galatasaray üzüntüsü!..

Erciyes'in Galatasaray üzüntüsü!..

Kayseri Erciyesspor Kulüp basın sözcüsü Savruk: "İlk yarıyı galibiyetle kapatmak istiyorduk ama olmadı"

2013.12.29 14:28 - Son Güncellenme: 2013.12.29 14:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Erciyes'in Galatasaray üzüntüsü!..

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kayseri Erciyesspor'un basın sözcüsü Kaan Savruk, Galatasaray'a 3-1 yenilerek, ligin ilk yarısını galibiyetle kapatamamanın üzüntüsünü yaşadıklarını söyledi.

Savruk, yaptığı açıklamada, ligin ilk yarısını 3 galibiyet, 3 beraberlik ve 11 mağlubiyet sonucu topladıkları 12 puanla son sırada tamamladıklarını hatırlattı.

İlk yarıda istedikleri puanları toplayamadıklarını ifade eden Savruk, şunları kaydetti:

"İlk yarının son maçında Galtasaray'ı konuk ettik. Maçın ilk dakikasında yediğimiz gol planlarımızı alt üst etti. Hiç beklemediğimiz bir mağlubiyet aldık. İlk yarıyı galibiyetle kapatmak istiyorduk ama olmadı. Artık devre arasını iyi geçirerek, ligin ikinci yarısına başlamak istiyoruz. İnşallah ikinci yarıda iyi bir Kayseri Erciyesspor olacak."
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.29 14:28 - Son Güncellenme: 2013.12.29 14:28 - HABER MERKEZİ
A