Erçetin'e hayırlı olsun ziyareti

Erçetin'e hayırlı olsun ziyareti

Gemlik Ticaret ve Sanayi Odası yöneticileri, İlçe Emniyet Müdürü Ramiz Erçetin'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

2014.01.29 18:25 - Son Güncellenme: 2014.01.29 18:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Erçetin'e hayırlı olsun ziyareti


Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Erçetin, "Bizler devlet memuruyuz. Her zaman görevimizin başındayız. Büyüklerimiz bizleri bu göreve uygun gördüler. Uzun süredir Gemlik'teyim, her sokakta, her mahallede bir hatıramız var. İlçeyi iyi tanıyoruz, mesai arkadaşlarımızla birlikte Gemlik halkının huzur ve mutluluğu için elimizden gelen çabayı gösteriyoruz" dedi.
GTSO Başkanı Kemal Akıt ise, "Bizim tanıdığımız başarılı bir arkadaşımızsınız. Sizlerin başarısı ve gösterdiği gayret ile Gemlik daha sağlıklı ve huzurlu bir yer olarak kalacak. İmkanlarımız dahilinde emniyete gereken desteği vereceğiz" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.01.29 18:25 - Son Güncellenme: 2014.01.29 18:30 - HABER MERKEZİ
A