Er: Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin!
Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, Giresunspor maçından sonra sosyal medyadan, "Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin" paylaşımında bulundu.
2021.02.08 23:32 - Son Güncellenme: 2021.02.08 23:33 - Spor - HABER MERKEZİ
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Giresun deplasmanında, 12 eksiğe rağmen, sergilenen etkili futbol üzerine Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, Giresunspor maçından sonra sosyal medyadan kısa ve öz bir paylaşımda bulundu.
41 yaşındaki teknik adam, instagram hesabından paylaştığı 2 fotoğrafla birlikte, "Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin!" ifadesini kullandı.