Er: Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin!

Er: Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin!

Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, Giresunspor maçından sonra sosyal medyadan, "Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin" paylaşımında bulundu.

2021.02.08 23:32 - Son Güncellenme: 2021.02.08 23:33 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Er: Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin!

HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN

Giresun deplasmanında, 12 eksiğe rağmen, sergilenen etkili futbol üzerine Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, Giresunspor maçından sonra sosyal medyadan kısa ve öz bir  paylaşımda bulundu.

41 yaşındaki teknik adam, instagram hesabından paylaştığı 2 fotoğrafla birlikte, "Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin!" ifadesini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.08 23:32 - Son Güncellenme: 2021.02.08 23:33 - HABER MERKEZİ
A