Epilepsi hastası kadının acı sonu

Epilepsi hastası kadının acı sonu

KAYSERİ'de psikolojik sorunları olduğu öne sürülen epilepsi hastası 41 yaşındaki Fatma Karakebap, 7'nci kattan atlayarak intihar etti.

2013.12.24 09:47 - Son Güncellenme: 2013.12.24 09:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Epilepsi hastası kadının acı sonu

 

Melikgazi ilçesi Battalgazi Mahallesi Şehit Murat Özçelebi Caddesi Battalgazi sitesi D Blok'ta saat 05.30'da meydana gelen olayda, iddiaya göre anne ve babasıyla birlikte yaşayan Fatma Karakebap, 7'nci kattaki evlerinde yattığı odanın penceresinden atladı. Yakınlarının Fatma Karakebap'ı odasında bulamaması üzerine fark ettikleri olayda, çağrılan sağlık görevlileri kadının öldüğünü belirledi. Fatma Karakebap'ın psikolojik sorunları bulunduğu ve epilepsi hastası olduğu öne sürüldü. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.24 09:47 - Son Güncellenme: 2013.12.24 09:47 - HABER MERKEZİ
A