Engin'e verilen ceza normal

Engin'e verilen ceza normal

Sabri Sarıoğlu: "Engin saha dışında çok iyi ama sahada kendini kaybediyor. Onu uyarmıştım. 11 maçlık cezayı normal buluyorum"

2012.09.10 10:48 - Son Güncellenme: 2012.09.10 10:49 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Engin'e verilen ceza normal

Süper Kupa maçında hakem Cüneyt Çakır'ın üzerine yürüyen Engin Baytar'ın 11 maçlık cezasına takım arkadaşı Sabri Sarıoğlu'ndan yorum geldi. TRTSpor'daki Futbol Ateşi adlı programa açıklamalarda bulunan G.Saraylı futbolcu, "Engin, saha dışında çok iyi bir insan ama saha içinde bazen kendini kaybediyor. Yaptığı hareketten dolayı aldığı cezayı normal karşılıyorum. Devre arasında kendisini 'Sakin ol, sarı kartın var" diyerek uyardım. O da bana 'Merak etme sakın olacağım' karşılığını verdi. Allah'tan sakin olmuş, yoksa ne yapacaktı bilmiyorum" ifadelerini kullandı. Hollanda maçında Selçuk'un olmayışına çok şaşırdığını vurgulayan Sabri, sosyal medyada kendisine yönelik yapılan espriler için de "Twitter ve Facebook'ta benimle ilgili çok şeyin dolaştığını biliyorum. Ancak kafama takmıyorum, zaten sosyal medyada hesabım yok" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.10 10:48 - Son Güncellenme: 2012.09.10 10:49 - HABER MERKEZİ
A