Engin Baytar'dan Bruma ve Aydın mesajı

Engin Baytar'dan Bruma ve Aydın mesajı

Galatasaray'dan Çaykur Rizespor'a kiralık olarak giden Engin Baytar, ciddi sakatlıklar yaşayan eski takım arkadaşları Bruma ve Aydın Yılmaz'ı unutmadı.

2014.01.25 16:34 - Son Güncellenme: 2014.01.25 16:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Engin Baytar'dan Bruma ve Aydın mesajı

Spor Toto Süper Lig'in 18. haftasında Gençlerbirliği ile Çaykur Rizespor arasında oynanan mücadelenin 72. dakikasında takımının golünü kaydeden Engin Baytar, sarı-kırmızılı futbolcular Bruma ve Aydın Yılmaz'a geçmiş olsun dileklerini iletti. Penaltıdan attığı gol sonrası formasını kaldıran Engin Baytar'ın tişörtünde, "Geçmiş olsun Bruma ve Aydın" yazdığı görüldü.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.25 16:34 - Son Güncellenme: 2014.01.25 16:34 - HABER MERKEZİ
A