Engin Baytar'dan Bruma ve Aydın mesajı
Galatasaray'dan Çaykur Rizespor'a kiralık olarak giden Engin Baytar, ciddi sakatlıklar yaşayan eski takım arkadaşları Bruma ve Aydın Yılmaz'ı unutmadı.
2014.01.25 16:34 - Son Güncellenme: 2014.01.25 16:34 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in 18. haftasında Gençlerbirliği ile Çaykur Rizespor arasında oynanan mücadelenin 72. dakikasında takımının golünü kaydeden Engin Baytar, sarı-kırmızılı futbolcular Bruma ve Aydın Yılmaz'a geçmiş olsun dileklerini iletti. Penaltıdan attığı gol sonrası formasını kaldıran Engin Baytar'ın tişörtünde, "Geçmiş olsun Bruma ve Aydın" yazdığı görüldü.