Engelliler maçında gerginlik
Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi'nde mücadele eden Şanlıurfa Bedensel Engelliler Basketbol Takımı ile Beşiktaş Engelliler Basketbol Takımı arasında oynanan karşılaşmada iki takımın taraftarı arasında gerginlik çıktı.
2012.04.02 09:48 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Zaman zaman kavgaya dönüşen gerginlik polisin müdahalesi ile sona erdi.Atatürk Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmada, çevre illerden geldiği öğrenilen Beşiktaşlı taraftarlar iddiaya göre Şanlıurfalı taraftarlara sözlü hakarette bulundu. Şanlıurfalı taraftarlar bunun üzerine rakip taraftarlara pet şişe fırlattı. Karşılıklı olarak birbirine pet şişe fırlatan taraftarlar daha sonra kavga etmeye başladı. Takviye polislerin gelmesinin ardından kavga engellenirken, iki takım taraftarlarının karşı karşıya gelmeleri engellendi.