Engelli vatandaşı gasp ettiler!

Engelli vatandaşı gasp ettiler!

Adana'da kimliği belirsiz kişi ya da kişiler, yürüme engelli Namık Yılmaz'ın (46) cep telefonunu çaldı.

2018.10.16 08:44 - Son Güncellenme: 2018.10.16 08:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Engelli vatandaşı gasp ettiler!

Olay, dün gece merkez Adana'nın Seyhan ilçesine bağlı Reşatbey Mahallesi'ndeki Merkez Park'ta meydana geldi. Engelli motosikletiyle parkta gezinti yapan Namık Yılmaz, ağaçların arasında uyuya kaldı.

Bir süre sonra uyanan Yılmaz, motosikletinin üzerinde koyduğu cep telefonunu bulamayınca, durumu polise bildirdi. Olay yerine sevk edilen polis ekibi, Yılmaz'ın ifadesini aldı. Polis, çalınan cep telefonunun bulunması için çalışma başlattı.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.10.16 08:44 - Son Güncellenme: 2018.10.16 08:46 - HABER MERKEZİ
A