Engelli çifte bakanlık sahip çıktı

Engelli çifte bakanlık sahip çıktı

Aynı tekerlekli sandalyeyi kullandıkları için yardım isteyen Aysun ve Hasan Yaşa çiftine, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı sahip çıktı.

2013.07.16 13:06 - Son Güncellenme: 2013.07.16 13:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Engelli çifte bakanlık sahip çıktı

Bursa'da yaşayan 1,5 yıllık evli engelli Yaşa çiftinin maddi imkânsızlıkları yüzünden verdiği hayat mücadelesi tüm Türkiye'nin dikkatini çekti. Yurdun dört bir yanından yardım gelen Yaşa çiftine, Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül bir engelli aracı göndererek, örnek bir davranışa imza attı. Genç çiftin içinde bulunduğu durumla ilgili araştırma yapan Aile ve Sosyal Politikalar Bursa İl Müdürlüğü ekibi Yaşa çifti ile bir dizi görüşmeler yaptı. Görüşmelerde, Hasan Yaşa'nın eşi için Aile ve Sosyal Politikalar Bursa İl Müdürlüğü'ne engelli maaşı başvurusunda bulunduğu, maaşın çıktığını ilk aylığını ise önümüzdeki günlerde alacağı belirtilirken, Hasan ve Aysun Yaşa çifti için engelli kimlik kartı da oluşturuldu. Yapılan değerlendirme sonucunda Evde Bakım için Aile ve Sosyal Politikalar Bursa İl Müdürlüğünce gerekli işlemlere başlandığı vurgulandı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.16 13:06 - Son Güncellenme: 2013.07.16 13:07 - HABER MERKEZİ
A