Engelimi işimle aşıyorum

Engelimi işimle aşıyorum

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ve KOSGEB, 'Engelimi İşimle Aşıyorum' adlı örnek bir çalışma başlattı. Proje, engelli vatandaşların istihdamına yönelik örnek bir çalışma... Ancak, projenin en büyük sıkıntısı, çalışmak isteyen engelli vatandaş bulabilmek!

2013.11.30 00:31 - Son Güncellenme: 2013.11.30 00:32 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Engelimi işimle aşıyorum

 

Proje kapsamında engellilik oranı yüzde 40'ın üzerinde olan vatandaşlara hastane gibi kamu kuruluşlarında bir stant açılıyor; burada kuru üzüm, incir ve su gibi ürünler satarak kimsenin yardımına ihtiyaç duymadan gelir elde etmeleri sağlanıyor. Şu anda sadece Çizgi Proje Koordinasyon Ltd. Şti. koçluğunda Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri birliği katkılarıyla İstanbul Dr Lütfi Kırdar Kartal Eğitim Araştırma Hastanesi, Koşuyolu Yüksek İhtisas Kalp Eğitim Araştırma Hastanesi ve Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesinde stantlar hizmet vermeye başladı. Projenin daha fazla noktada olabilmesi için daha fazla engelli çalışana ihtiyaç var. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.30 00:31 - Son Güncellenme: 2013.11.30 00:32 - HABER MERKEZİ
A