Enerji Bakanı'ndan rahatlatan açıklama

Enerji Bakanı'ndan rahatlatan açıklama

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız Kayseri'de elektrik tüketimindeki artış konusunda rahatlatıcı açıklamayı yaptı.

2013.07.13 22:18 - Son Güncellenme: 2013.07.13 22:18 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Enerji Bakanı'ndan rahatlatan açıklama

Memleketi Kayseri'de konuşan Yıldız, şunları söyledi:

"Sıcaklar arttıkça gerek klimalar gerekse su pompaları vasıtasıyla elektrik tüketimi artıyor. Ancak bizim şu anda enerji fazlamız var hamd olsun bir sıkıntı yaşayacak durumumuz yok. Şu anda yaşadığımız sıcaklardan böyle 11-12 Temmuz 15 Temmuza varıncaya kadar yaşadığımız sıcaklardan daha fazla sıcak bekliyoruz. Meterolojik veriler de bunu söylüyor, ama onlara da hazır olduğumuzu söyleyebilirim. Şu anda 800 milyon kilovat saatlere yakın bir günlük tüketim var. Bunları karşılayacak durumumuz mevcut. Biz 40 bin megavatlar civarında kurulu gücümüzü hazır tutuyoruz. Şu anda 3500-4000 megevat civarında da fazlamız var. Bir yandan da enerji santrallerindeki büyümemizde devam ediyor , her hangi bir sıkıntı ön görmüyoruz "

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.07.13 22:18 - Son Güncellenme: 2013.07.13 22:18 - HABER MERKEZİ
A