Endonezya'da yük gemisi alabora oldu
Endonezya'da bir yük gemisinin alabora olması sonucu 17 kişinin kayıp olduğu bildirildi.
2019.06.05 23:39 - Son Güncellenme: 2019.06.05 23:39 - Dünya - HABER MERKEZİ
Kompas gazetesinin haberine göre, Sulawesi Adası'nın batı kıyısı açıklarında, 18 mürettebatın bulunduğu yük gemisi olumsuz hava koşulları nedeniyle alabora oldu.
Yetkililer, şu ana kadar 1 kişinin sağ olarak kurtarıldığını, 17 mürettebatın ise halen kayıp olduğunu bildirdi.
Bölgede kayıpları arama kurtarma çalışmaları devam ediyor.