Endonezya'da yük gemisi alabora oldu

Endonezya'da yük gemisi alabora oldu

Endonezya'da bir yük gemisinin alabora olması sonucu 17 kişinin kayıp olduğu bildirildi.

2019.06.05 23:39 - Son Güncellenme: 2019.06.05 23:39 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Endonezya'da yük gemisi alabora oldu

Kompas gazetesinin haberine göre, Sulawesi Adası'nın batı kıyısı açıklarında, 18 mürettebatın bulunduğu yük gemisi olumsuz hava koşulları nedeniyle alabora oldu.

Yetkililer, şu ana kadar 1 kişinin sağ olarak kurtarıldığını, 17 mürettebatın ise halen kayıp olduğunu bildirdi.

Bölgede kayıpları arama kurtarma çalışmaları devam ediyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2019.06.05 23:39 - Son Güncellenme: 2019.06.05 23:39 - HABER MERKEZİ
A