Endonezya'da yolcu uçağı pistten çıktı

Endonezya'da yolcu uçağı pistten çıktı

Endonezya'da, yolcu uçağının pistten çıkması sonucu havalimanı ulaşıma kapatıldı.

2017.02.02 08:58 - Son Güncellenme: 2017.02.02 08:59 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Endonezya'da yolcu uçağı pistten çıktı

Jakarta Post'un haberine göre, ülkenin Yogyakarta kentindeki  Adisutjipto Uluslararası Havalimanı'nda, 123 yolcunun bulunduğu Garuda Indonesia  Havayolları'na ait Boeing 737-800 tipi uçağı iniş sırasında pistten çıktı.

Yetkililer, Başkent Cakarta'dan Yogyakarta kentine sefer yapan yolcu  uçağının aşırı yağış nedeniyle pistten çıktığını duyurdu. Kazaya ilişkin  incelemeler ve uçağın pisten çekilmesi çalışması sonlanana kadar havalimanının  uçuşa kapalı olacağı açıklandı.

Uçaktaki yolcuların sağlık durumlarının ise iyi olduğu belirtildi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.02.02 08:58 - Son Güncellenme: 2017.02.02 08:59 - HABER MERKEZİ
A