Endonezya ABD'ye karşı ayağa kalktı

Endonezya ABD'ye karşı ayağa kalktı

Endonezya'da, ABD Başkanı Donald Trump'ın Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanıma kararı binlerce kişinin katılımıyla ABD Büyükelçiliği önünde ikinci defa protesto edildi.

2017.12.10 11:41 - Son Güncellenme: 2017.12.10 11:41 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Endonezya ABD'ye karşı ayağa kalktı

Başkent Cakarta'da, cuma günü yapılan protestonun ardından Medan  Merdeka Selatan Caddesi'ndeki Büyükelçilik önünde yeniden gösteri düzenlendi.

"Özgür Kudüs", "Filistin'in yanındayız" yazılı dövizler ve Filistin  bayrakları taşıyan kalabalık, Trump, ABD ve İsrail karşıtı sloganlar attı.

Gösterideki konuşmada, Amerikan mallarını boykot etme çağrısı  yapılırken, Kudüs ve Filistin halkı için dua edildi.

Polisin yoğun güvenlik önlemleri aldığı bölgede, gösteri nedeniyle  bazı yollar trafiğe kapatıldı.

Öte yandan ABD'nin Cakarta Büyükelçiliği perşembe günü, ülkede  düzenlenecek gösteriler nedeniyle dikkatli olmaları yönünde Amerikan vatandaşları  için uyarı mesajı yayımlamıştı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.12.10 11:41 - Son Güncellenme: 2017.12.10 11:41 - HABER MERKEZİ
A