En çok kızını özlemiş
Sosyetenin gözde isimlerinden Didem Antebi, geçirdiği küçük bir rahatsızlık nedeniyle gittiği New York'ta en çok kızını özlediğini söyledi
2013.04.11 11:53 - Son Güncellenme: 2013.04.11 11:53 - Magazin - HABER MERKEZİ
Sosyetenin gözde isimlerinden Didem Antebi, geçirdiği küçük bir rahatsızlık nedeniyle gittiği New York'ta en çok kızını özlediğini söyledi. Cemiyet hayatının sevilen isimlerinden Didem Antebi, merdivenlerden düşerek omurgasını kırmış, çekilen MR sonucunda omuriliğinde kiste rastlanmıştı.