En 'candan' rekor denemesi
Gaziantep'te Şahinbey Belediyesi, Gaziantep Valiliği ve Kızılay işbirliği ile yapılan kan bağışında Türkiye rekoru kırılması hedefleniyor.
2012.04.12 10:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
Gaziantep Demokrasi Meydanı'nda "Haydi Gaziantep Kan Verelim Türkiye Rekorunu Kıralım" sloganıyla bir günde en fazla kan veren il olmak için kampanya düzenlendi. Gaziantep Valisi Erdal Ata, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Kızılay Genel Başkanı Ahmet Lütfü Akar ve Kızılay Genel Müdürü Ömer Taşlı ile Gaziantep protokolünün katılacağı program yoğun ilgiyle başlıyor.
Şahinbey Belediyesi, Gaziantep Valiliği ve Kızılay işbirliği ile yapılan kan bağışında Türkiye rekoru kırılması hedeflenen kampanyaya vatandaşlar yoğun ilgi gösteriyor. Sabahın erken saatinde meydana gelerek hazırlıklarını tamamlayan Kızılay Kan Merkezi ekipleri kan bağışında bulunmak isteyen vatandaşların bağışlarını kabul etmeye başladı. Vatandaşlar tarafından yoğun ilgi gösterilen kan bağışı kampanyasında Türkiye rekorunun kırılması bekleniyor.
Kan bağışında bulunan vatandaşlar ise, "Gaziantep'te Türkiye rekorunu kırmak ve Şahinbey Belediyesi'ne destek vermek için Demokrasi Meydanı'na geldik. Burada kan bağışında bulunarak Gaziantep'in Türkiye'de 1 günde en fazla kan veren il olmasını sağlayacağız. Ayrıca kan vermek hayat kurtarır. Sağlıklı her bireyin kan bağışında bulunmasını öneriyoruz" dediler.
Öte yandan kan alımıyla başlanacak olan program, Mehter Takımı, Halk oyunları gösterisi, DJ eşliğinde müzik ile devam ederek, konservatuar öğrencileri, Sinan Yıldırım, Hüseyin Çelik ve Hasan Çoban tarafından verilen konserler ile son bulacak.
İhlas Haber Ajansı