Emre Mor ayrılığına ilişkin paylaşımda bulundu
Fenerbahçe'nin Eyüpspor'a kiraladığı Emre Mor, sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulundu.
2024.09.15 15:38 - Son Güncellenme: 2024.09.15 15:39 - Spor - HABER GLOBAL
Fenerbahçe'nin sözleşmesini uzatarak sezon sonuna kadar Süper Lig ekiplerinden Eyüpspor'a kiraladığı Emre Mor sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı.
27 yaşındaki futbolcu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Gelecek yıl görüşürüz. Daha güçlü ve daha iyi döneceğim" ifadelerine yer verdi.
Fenerbahçe, Emre Mor'u 2022 yazında Fatih Karagümrük'ten 2 milyon euro karşılığında renklerine bağlamıştı.
