Emre Kaya: 2017 benim için çok iyi geçti
Popçu Emre Kaya, önceki gün Zorlu Alışveriş Merkezi'nde objektiflere takıldı.
2018.01.05 16:03 - Son Güncellenme: 2018.01.05 16:04 - Magazin - HABER MERKEZİ
Yalnız başına geldiği Zorlu AVM'de sahne kostümü için alışveriş yapan Emre Kaya, genç hayranlarının yoğun ilgisiyle karşılaştı.
Sevenleriyle bol bol hatıra fotoğrafı çekilip sohbet eden yakışıklı popçu, kendine yöneltilen sorulara şöyle cevap verdi:
"2017 benim için çok iyi geçti. Yeni yılda da bir çok planım var şimdilik sürpriz olsun. 2018 yılında Allah herkesin gönlüne göre versin. Yeni yılın önce sağlık, sonra mutluluk getirmesi dileğiyle."