Emre Çolak özür diledi

Emre Çolak özür diledi

Galatasaray-Mersin İdman Yurdu maçının 60. dakikasında oyundan alınan Emre Çolak, Hamza Hamzaoğlu'na gösterdiği tepki için özür diledi.

2015.05.12 23:45 - Son Güncellenme: 2015.05.12 23:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Emre Çolak özür diledi

Sarı-kırmızılıların deplasmanda 1-0 kazandıkları maçın 60. dakikasında oyundan alınmasına tepki gösteren genç oyuncu, Hamzaoğlu'nun da elini sıkmamıştı. Ancak Emre Çolak, karşılaşma sonrası Twitter hesabından yaptığı paylaşımla hocasından ve taraftarlardan özür diledi.

Çolak attığı twitte, "Bu akşam oyun adrenaliniyle yaptığım hareketten dolayı Hamza Hoca'dan özür diledim. Oluşan görüntüden ötürü taraftarımızdan da özür dilerim" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.05.12 23:45 - Son Güncellenme: 2015.05.12 23:46 - HABER MERKEZİ
A