Emniyette 2 müdür daha görevden alındı

Emniyette 2 müdür daha görevden alındı

EDİRNE Emniyet Müdürlüğü'nde Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürü Semih Erdur görevden alındı.

2014.01.07 11:59 - Son Güncellenme: 2014.01.07 11:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Emniyette 2 müdür daha görevden alındı

 

İstihbarat Şube Müdürlüğü görevini iki yıldan bu yana yürüten Özgür Nikbay'ın ardından bugün de KOM Şube Müdürü Semih Erdur görevinden alındı. 2 yıldır KOM Şube Müdürlüğü yapan Erdur'un yerine Evrak Arşiv Şube Müdürü Serdar Ülker getirildi. Semih Erdur ise Kapıkule Sınır Kapısı Emniyet Şube Müdürlüğü'ne atandı.


ORDU EMNİYETİNDE KOM MÜDÜRÜ DEĞİŞTİ

ORDU İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürü Haluk Yıldız görevinden alındı.

17 Aralık'ta başlayan rüşvet ve yolsuzluk operasyonunun ardından emniyet müdürlüklerinde yaşanan görevden almalar, Ordu'ya da sıçradı. KOM Şube Müdürü Haluk Yıldız, Fatsa İlçe Emniyet Müdürlüğü görevine atandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.07 11:59 - Son Güncellenme: 2014.01.07 11:59 - HABER MERKEZİ
A