Emniyetin kayıp cihazları için bomba iddia

Emniyetin kayıp cihazları için bomba iddia

Emniyet'in kayıp 11 dinleme cihazının Genel Müdürlük çatısında faal halde bulunduğu iddia edildi.

2014.01.19 09:14 - Son Güncellenme: 2014.01.19 09:16 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Emniyetin kayıp cihazları için bomba iddia

Emniyet İstihbarat Daire Başkanlığı tarafından 4 yıl önce alınan ancak daha sonra envanterde olmadığı ortaya çıkan 11 teknik takip cihazının sırrı çözüldü. Müfettişlerin araştırdığı konu bir ihbar üzerine aydınlandı. Sabah gazetesinin haberine göre, Türkiye gündeminde uzun süredir tartışılan kayıp cihazlar Emniyet'in çatısında çıktı. Söylendiği gibi cihazlar kullanılamaz durumda da değil. Faal ve hala dinleme yapabilir halde bulundu. Kaybolan cihazlardan biri Diyarbakır'da bulunmuş ve KCK operasyonları için kullanıldığı ortaya çıkmıştı. Müfettişler, cihaz için 'imha tutanağı' düzenlemişti. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.19 09:14 - Son Güncellenme: 2014.01.19 09:16 - HABER MERKEZİ
A