Emniyet tedbiri aldı

Emniyet tedbiri aldı

Bursa Emniyet Müdürlüğü, Ramazan Bayramı dolayısıyla bir dizi önlemler aldı.

2012.08.10 13:45 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Emniyet tedbiri aldı

Bursa Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, 19-20-21 Ağustos tarihlerinin Ramazan Bayramı münasebetiyle vatandaşların huzur ve güven dolu bir ortamda bayramlarını geçirmek amacıyla bir dizi önlemler alındığı kaydedildi. Halkın yoğun olarak bulunduğu alışveriş merkezleri, şehirler arası otobüs terminali, camiler, mezarlıklar gibi yerlerde Emniyet Müdürlüğü'nün bir dizi önlem aldığı, ayrıca şehir içi ve şehirler arası yollarda trafik düzenlemeleri için planlar yapıldığı belirtildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.10 13:45 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A