Emniyet Müdür Yardımcısı intihar etti
Isparta Emniyet Müdür Yardımcısı Abdi Altınok, evinde intihar girişiminde bulundu.
2013.12.24 13:55 - Son Güncellenme: 2013.12.24 15:29 - Güncel - HABER MERKEZİ
Şehr-i Gül Sitesi'ndeki olay, saat 13.00'te meydana geldi. 2'nci kattaki dairesinden çıkan Abdi Altınok, aynı kattaki asansör kapısı önünde, beylik tabancasını sağ şakağına dayayarak başına ateş etti. Silah sesi üzerine dışarı çıkanlar, Altınok'u kanlar içinde yerde yatarken buldu. Haber verilmesi üzerine olay yerine sağlık görevlileri sevk edildi.