Emniyet binasına tabancayla girmek isterken yakalandı

Emniyet binasına tabancayla girmek isterken yakalandı

Edirne'nin Keşan ilçesince denetimli serbestlikten imza için emniyete gelen H.K., üzerinde ruhsatsız tabancayla yakalandı.

2017.12.13 13:54 - Son Güncellenme: 2017.12.13 13:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Emniyet binasına tabancayla girmek isterken yakalandı

İşlediği bir suçtan dolayı denetimli serbestlikten imza için Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğü binasına gelen H.K.'nın girişteki x-ray cihazından geçtiği sırada üzerinde yoğunluk saptandı. H.K., bunun üzerinde taşıdığı ruhsatsız tabancayı polise teslim etti. Tabancaya el konulurken, H.K. gözaltına alındı. H.K.'nın emniyetteki ifadesinde silahı kendisini korumak için aldığını, bırakacak yeri olmadığı için üzerinde taşıdığını ve pişman olduğunu söylediği kaydedildi. H.K., işlemlerinin ardından serbest bırakıldı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.12.13 13:54 - Son Güncellenme: 2017.12.13 13:54 - HABER MERKEZİ
A