Emine Erdoğan, Engelli ve Rehabilitasyon Merkezi'nin açılışını gerçekleştirdi

Emine Erdoğan, Engelli ve Rehabilitasyon Merkezi'nin açılışını gerçekleştirdi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Duşanbe'de Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansınca (TİKA) inşası ve donatımı tamamlanan Engelli ve Rehabilitasyon Merkezi'nin açılışını gerçekleştirdi.

2019.06.15 13:43 - Son Güncellenme: 2019.06.15 13:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Emine Erdoğan, Engelli ve Rehabilitasyon Merkezi'nin açılışını gerçekleştirdi

Emine Erdoğan, Asya'da İşbirliği ve Güven Arttırıcı Önlemler  Konferansı (CICA) 5. Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi'ne katılmak üzere Tacikistan'ın başkenti Duşanbe'ye giden Cumhurbaşkanı Erdoğan'a eşlik ediyor.

Twitter'daki hesabından Emine Erdoğan,  Duşanbe'deki temaslarına  ilişkin bilgi verdi.

Emine Erdoğan, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

"Resmi görüşmeler kapsamında ziyaret ettiğimiz dost ve kardeş ülke  Tacikistan'ın başkenti Duşanbe'de, Tacikistan Sağlık Bakanı Nasim Olimzoda ile  TİKA tarafından inşası ve donanımı tamamlanan Engelli ve Rehabilitasyon  Merkezini'nin açılışını gerçekleştirdik.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.15 13:43 - Son Güncellenme: 2019.06.15 13:43 - HABER MERKEZİ
A