Emine Erdoğan'dan 'su verimliliği' mesajı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, "Resmi Gazete'de yayımlanan "Su Verimliliği Yönetmeliği", kaynaklarımızın bilinçli kullanımını sağlayarak kalıcı bir dönüşümün kapılarını aralıyor." ifadelerini kullandı.
2024.12.28 10:41 - Son Güncellenme: 2024.12.28 10:42 - Güncel - SOSYAL MEDYA
Emine Erdoğan'ın su verimliliği açıklaması şu şekilde:
Geleceğin emaneti suyumuzu korumak için hayata geçirilen #SuVerimliliği Seferberliği kapsamında çalışmalar tüm kararlılığıyla sürdürülüyor.
-- Emine Erdoğan (@EmineErdogan) December 28, 2024
Resmi Gazete'de yayımlanan "Su Verimliliği Yönetmeliği", kaynaklarımızın bilinçli kullanımını sağlayarak kalıcı bir dönüşümün kapılarını... https://t.co/ni2odTve0z