Emenike:"Sow geri döndüğü için mutluyum"

Emenike:"Sow geri döndüğü için mutluyum"

Süper Lig'in 4. haftasında Kasımpaşa'yı 5-1 yenen Fenerbahçe'de Emenike maçı değerlendirdi.

2016.09.19 22:47 - Son Güncellenme: 2016.09.19 22:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Emenike:"Sow geri döndüğü için mutluyum"

Süper Lig'in 4. haftasında Kasımpaşa'yı 5-1 yenen Fenerbahçe'de Emenike maçı değerlendirdi.

İşte Emenike'nin sözleri:

"Takıma döndüğüm için mutluyum. Gol attığım için de. Moussa Sow'un takıma dönmesinden ötürü de mutluyum. Gol sevincimizi yeniden yaptık."

"En iyi performansım henüz gelmedi. Gelecek. Güzel bir galibiyet aldık. Mutluyum. Gülümsüyorum çünkü hayat güzel. Yaşımız ilerledikçe daha çok şey öğreniyoruz. Ben de daha fazla gülmeye karar verdim."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.19 22:47 - Son Güncellenme: 2016.09.19 22:48 - HABER MERKEZİ
A