Emeklilik eylemi

Emeklilik eylemi

Emeklilik için prim gün sayısını doldurarak yaşı beklemek zorunda kalan bazı vatandaşlar, Kadıköy'de bir araya gelerek yürüyüş yaptı. Mağduriyetlerini dile getiren vatandaşlar, emeklilik sisteminin değiştirilmesini istedi.

2014.06.08 15:13 - Son Güncellenme: 2014.06.08 15:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Emeklilik eylemi

Emeklilik için prim gün sayısını doldurmasına rağmen yaşı bekleyenler, 'Emeklilikte Yaşa Takılanlar' adı altında bir araya geldi. Kadıköy Belediyesi'nin önünde toplanan grup üyeleri, ellerinde pankartlarla emeklilik sistemini protesto etti. Eyleme katılan vatandaşlar, "Ben uzun zamandır bekliyorum. 13 yaşından beridir SGK'ya prim ödüyorum. Emeklilik için yaşı beklenmem isteniyor. Ben sadece haklarımı istiyorum" dedi.

Eylemciler daha sonra Kadıköy meydana kadar slogan atarak yürüdü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.08 15:13 - Son Güncellenme: 2014.06.08 15:13 - HABER MERKEZİ
A