Emeklilere Mart müjdesi!

Emeklilere Mart müjdesi!

Çalışan emeklilerden yüzde 10 kesinti kalktı. Ancak 'kesinti'siz maaş bu aya yetişmeyince, Mart'ta fark ödenmesi ihtimali doğdu..

2016.02.20 08:45 - Son Güncellenme: 2016.02.20 08:45 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Emeklilere Mart müjdesi!

Emekli olup Bağ-Kur kapsamında çalışanlar yeni zam elde etti. Bu kişilerin maaşından yapılan yüzde 10'luk kesinti çıkarılan yasayla kaldırıldı. Bu düzenlemenin içinde yer aldığı yasa da 10 Şubat'ta yürürlüğe girdi.

GELİR ARTIYOR

Çalışan emekliler bu zammı bu ayki maaşlarında görmeyi bekliyordu. SGKyetkililerinin Takvim'e verdiği bilgiye göre; maaş işlemleri ay başından itibaren başlıyor.

Yasanın 10 Şubat'ta yürürlüğe girmesi nedeniyle, yeni düzenlemenin sisteme yansıtılamadığı, 'kesinti'siz maaş ödemesinin bu aya yetişmediği öğrenildi. 'Kesinti'siz maaş bu aya yetişme

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2016.02.20 08:45 - Son Güncellenme: 2016.02.20 08:45 - HABER MERKEZİ
A