"Emek veriyoruz karşılığını alıyoruz"
Gençlerbirliği Teknik Direktörü Üzülmez ''Önemli bir galibiyet aldık.Emek veriyoruz ve karşılığını alıyoruz" dedi.
2016.02.13 17:59 - Son Güncellenme: 2016.02.13 18:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Gençlerbirliği'nin kendi sahasında Bursaspor'u 2-0 mağlup ettiği karşılaşma sonrası teknik direktör İbrahim Üzülmez açıklamalarda bulundu. Bir basın mensubunun dört dört galibiyetin sihrini sorması üzerine ise genç teknik adam şu cevabı verdi ''İyi niyet ve saf duygular içerisinde çalışırsak sonuçlarını aldığımızı düşünüyorum. Bu takıma ilk imzayı attığımda oyuncularıma şunu söyledim; Mental anlamda bitmiş bir takım vardı. Öz güvenlerini aşılamaya çalıştım. Yetenekli oyuncularım var kadromda. Bu yeteneğin üstüne çıkacak ve beklentimiz altında olan oyuncularda var. Takımdaşlık ve arkadaşlık duygusuyla neler yapabileceğimize oyuncularımızı inandırmaya çalışıyoruz. Dört haftalık süreçte bunları yaptık ve yapmaya devam edeceğiz. Alttaki takımlarda bir an önce bulundukları yeden kurtulma isteyecekler. Bizim gardımızı düşürmememiz gerekiyor. Aynı ciddiyetle yolumuza devam etmeliyiz.