Elektronik fatura ve defterde erteleme olmayacak

Elektronik fatura ve defterde erteleme olmayacak

Bakan Şimşek, mükelleflerin 1 Ocak'tan itibaren e-fatura zorunluluğu bulunduğunu belirtti ve ekledi: Uygulamada erteleme olmayacak.

2013.11.18 08:52 - Son Güncellenme: 2013.11.18 08:53 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Elektronik fatura ve defterde erteleme olmayacak

 

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, zorunluluk kapsamındaki mükelleflerin 1 Ocak 2014 tarihinden itibaren e-fatura alıp göndermek zorunluluğu bulunduğunu belirterek, e-fatura ve e-defter uygulamalarının başlama tarihi ile ilgili olarak bir ertelemenin söz konusu olmadığını açıkladı. Maliye Bakanı, Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile getirilen e-fatura ve e-defter uygulamalarının başlama tarihi ile ilgili olarak bir ertelemenin söz konusu olmadığını, e-fatura uygulamasını yaygınlaştırma stratejisi çerçevesinde önümüzdeki dönemde belirli büyüklükleri aşan tüm mükelleflerin uygulamaya dahil edilmesinin planlandığını belirtti. 

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.11.18 08:52 - Son Güncellenme: 2013.11.18 08:53 - HABER MERKEZİ
A