Elektrikli bisiklete 4 kişi binerse
Adana'nın Kozan ilçesinde trafiğin yoğun olduğu bir caddede elektrikli bisiklete binen 4 kişi, görenleri hayrete düşürdü.
2015.01.09 11:56 - Son Güncellenme: 2015.01.09 11:56 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Turgut Özal Bulvarı üzerinde elektrikli bisiklete binen 4 kişi, aynı anda ve emniyetsiz bir şekilde yolculuk yaparak trafiği tehlikeye düşürdüler. Kendi canlarını da tehlikeye atan gençler, yollarına devam ettiler.