Elektrikle balık avına jandarma engel oldu

Elektrikle balık avına jandarma engel oldu

Samsun'un Çarşamba ilçesinde elektrik kullanarak kaçak balık avlayan 2 kişi jandarma ekiplerince yakalandı.

2015.01.05 17:55 - Son Güncellenme: 2015.01.05 17:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elektrikle balık avına jandarma engel oldu

Edinilen bilgiye göre, Çarşamba ilçesi Kumtepe Mahallesi'nde DSİ'ye ait sulama kanalı içerisinde elektrik ile kaçak balık avlandığı ihbarını alan İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri harekete geçti. Sulama kanalına operasyon gerçekleştiren jandarma ekipleri şahısları suçüstü yakaladı. Operasyonda M.K.(37) ve M.A.(31) gözaltına alındı.
İki kişi ile birlikte balık avında kullanmak üzere 2 adet akü, 1 adet voltaj yükselticisi ve 15 adet balık ele geçti. Gözaltına alınan M.K. ve M.A.'ya 2 bin 122 TL idari para cezası uygulanırken, operasyonda ele geçirilen malzemeler Çarşamba Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'ne teslim edildi.
Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.05 17:55 - Son Güncellenme: 2015.01.05 17:55 - HABER MERKEZİ
A