Elektrik kesintisini yol keserek protesto ettiler

Elektrik kesintisini yol keserek protesto ettiler

ŞANLIURFA'nın Siverek İlçesi'nde 200 mahalle sakini, sık sık kesilen elektrikleri Siverek - Çermik karayolunu trafiğe kapatıp, lastik yakarak protesto etti.

2013.12.01 22:01 - Son Güncellenme: 2013.12.01 22:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elektrik kesintisini yol keserek protesto ettiler

Kale ve Fırat mahallesi sakinleri, sık sık kesilen elektrikleri Siverek - Çermik karayolunu kapatarak protesto etti. Karayolunda lastik yakıp barikat kuran mahalleli, zılgıtlar çalıp, alkışla tempo tuttu. Olay yerine gelen polis, izinsiz gösteri yapılodığını belirtip grubun dağılmasanı istedi. Kış aylarının gelmesiyle trafolarında sürekli arıza meydana geldiğini ve elektrik sıkıntısı yaşadıklarını belirten mahalleli, polislerin iknasının ardından yolu açtı. Yanan lastiklerde itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.01 22:01 - Son Güncellenme: 2013.12.01 22:01 - HABER MERKEZİ
A