Elazığ'ın o ilçesinde Covid-19 vakası 16'ya yükseldi

Elazığ'ın o ilçesinde Covid-19 vakası 16'ya yükseldi

Elazığ'ın Kovancılar ilçesinde Korona virüse (Covid-19) yakalananların sayısının 16'ya yükseldiği, 3 binanın ise karantinaya alındığı bildirildi.

2020.07.07 17:40 - Son Güncellenme: 2020.07.07 17:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elazığ'ın o ilçesinde Covid-19 vakası 16'ya yükseldi

Ülke genelinde olduğu gibi Elazığ'da da Covid-19 ile ilgili alınan tedbirler sürüyor. Maske kullanımın zorunluğu olduğu kentte Kovancılar ilçesinde son bir hafta içerisinde vaka sayısında ciddi bir artış olduğu öğrenildi. Kaymakamlık tarafından şuana kadar 3 binanın karantinaya alındığı, 16 kişinin testinin ise pozitif çıktığı aktarıldı.

Filyasyon ekiplerinin çalışma yaptığı ilçede yetkililer, alınan tedbirlere tüm vatandaşları uymasını isteyerek özellikle maske takımına dikkat edilmesini istedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.07 17:40 - Son Güncellenme: 2020.07.07 17:41 - HABER MERKEZİ
A