Elazığ'da uyuşturucu ile mücadele
Elazığ'da polisin yaptığı uyuşturucu operasyonlarında 5'i kullanıcı toplam 7 şüpheli yakalanarak haklarına işlem yapıldı.
2019.10.25 16:29 - Son Güncellenme: 2019.10.25 16:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, uyuşturucu ile mücadele kapsamında kent genelinde çalışma yaptı.

Ekiplerin 3 günlük yaptığı çalışmada uyuşturucu madde kullanmak suçundan 5 ve ticaretini yapmak suçundan 2 şüpheli yakalandı. Gözaltına alınana şüpheliler, ifadesi alınmak üzere emniyete götürüldü.

Yapılan aramalarda ise, bir miktar kubar ve toz esrar ele geçirildiği bildirildi.
