Elazığ'da trafik kazası: 2 ölü, 3 yaralı

Elazığ'da trafik kazası: 2 ölü, 3 yaralı

Elazığ'da minibüsü ile kamyonetin çarpıştı. Kazada, 2 kişi hayatını kaybederken, 3 kişi yaralandı.

2013.04.18 20:37 - Son Güncellenme: 2013.04.18 20:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elazığ'da trafik kazası: 2 ölü, 3 yaralı

 


 

Elazığ'dan Maden istikametine gitmekte olan Zülküf Armağan'ın kullandığı yolcu minibüsü, önce Olgunlar Mahallesi'ndeki kavşağa giren, Uğur Tok yönetimindeki kamyonete, ardından da 2 kadına çarptı. Minibüsün altında kalarak ezilen Zübeyde Varol ile adı henüz öğrenilemeyen bir kadın olay yerinde yaşamını yitirdi. Kazada, minibüs sürücüsü Zülküf Armağan, kamyonet sürücüsü Uğur Tok ile minibüste bulunan bir kişi olmak üzere 3 kişi yaralandı. Elazığ'daki hastanelere kaldırılan yaralılar tedaviye alındı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.18 20:37 - Son Güncellenme: 2013.04.18 20:38 - HABER MERKEZİ
A