Elazığ'da trafik kazası: 2 ölü, 3 yaralı
Elazığ'da minibüsü ile kamyonetin çarpıştı. Kazada, 2 kişi hayatını kaybederken, 3 kişi yaralandı.
2013.04.18 20:37 - Son Güncellenme: 2013.04.18 20:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
Elazığ'dan Maden istikametine gitmekte olan Zülküf Armağan'ın kullandığı yolcu minibüsü, önce Olgunlar Mahallesi'ndeki kavşağa giren, Uğur Tok yönetimindeki kamyonete, ardından da 2 kadına çarptı. Minibüsün altında kalarak ezilen Zübeyde Varol ile adı henüz öğrenilemeyen bir kadın olay yerinde yaşamını yitirdi. Kazada, minibüs sürücüsü Zülküf Armağan, kamyonet sürücüsü Uğur Tok ile minibüste bulunan bir kişi olmak üzere 3 kişi yaralandı. Elazığ'daki hastanelere kaldırılan yaralılar tedaviye alındı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.