Elazığ'da şubat ayında badem ağaçları çiçek açtı

Elazığ'da şubat ayında badem ağaçları çiçek açtı

Elazığ'da hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi nedeniyle bazı badem ağaçları çiçek açtı.

2024.02.14 11:28 - Son Güncellenme: 2024.02.14 11:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elazığ'da şubat ayında badem ağaçları çiçek açtı

Elazığ'da hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi nedeniyle ağaçlar da çiçek açmaya başladı. Baskil ilçesi Suyatağı köyü Aksakal mezrasında bademler çiçek açtı. Badem ağaçları çiçek açarken çiftçiler de kış ayında ilk defa böyle bir durumla karşılaştıklarını, belirterek, son dönemlerde mart ayının sonlarına doğru oluşan don olaylarının yaşanma ihtimalinin olduğunu ve bu nedenle tedirgin olduklarını söyledi.

Elazığ'da şubat ayında badem ağaçları çiçek açtı

İLGİLİ GALERİ

Elazığ'da şubat ayında badem ağaçları çiçek açtı

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.14 11:28 - Son Güncellenme: 2024.02.14 11:38 - HABER MERKEZİ
A