Elazığ'da park halindeki otomobil alev aldı

Elazığ'da park halindeki otomobil alev aldı

Elazığ'da park halindeki otomobilde yangın çıktı. Alevler, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülürken araçta büyük çapta maddi hasar oluştu.

2024.03.16 01:37 - Son Güncellenme: 2024.03.16 01:38 - Güncel - İHA
A
Elazığ'da park halindeki otomobil alev aldı

Araç yangını, Çaydaçıra Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, sahibi öğrenilemeyen park halindeki 42 AHT 23 plakalı otomobil, cadde üzerinde park halinde bulunduğu sırada yanmaya başladı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekiplerinin söndürdüğü yangında araçta hasar oluştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.16 01:37 - Son Güncellenme: 2024.03.16 01:38 - İHA
A