Elazığ'da otomobil sinyalizasyon direğine çarptı: 3 yaralı
Elazığ'da otomobilin sinyalizasyon direğine çarpması sonucu meydana gelen kazada, 3 kişi yaralandı.
2024.10.16 00:24 - Son Güncellenme: 2024.10.16 00:24 - Güncel - İHA
Kaza, Elazığ Zübeyde Hanım Caddesi'nde meydana geldi. Bir otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu sinyalizasyon direğine çarptı. Kazada 3 kişi yaralandı. Haber verilmesi üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralılar, ambulanslarla kentteki hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı. Polis ekipleri olay yerinde kazayla ilgili inceleme yaptı.