Elazığ'da ortaokulda öğrenci tartıştığı arkadaşını bıçakladı
Elazığ'da Y.A. (14), okulda tartıştığı arkadaşı M.P.K.'yi (14) bıçakla yaraladı.
2024.02.27 16:34 - Son Güncellenme: 2024.02.27 16:35 - Güncel - DHA
Olay, öğle saatlerinde Kırklar Mahallesi'ndeki Seyda Molla Bahri İmam Hatip Ortaokulu'nda meydana geldi. İddiaya göre; Y.A., tartıştığı arkadaşı M.P.K.'yi bıçakla yaraladı. İhbarla okula ekipler gönderildi.
M.P.K. Fethi Sekin Şehir Hastanesi'ne kaldırılırken, Y.A. polis ekiplerince gözaltına alındı.
Olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.